بولد کردن کلمات

بولد کردن کلمات کلیدی در محتوای وبسایت بر سئو چه تاثیری می گذارد؟

همانطور که می­دانید فاکتورهای زیادی وجود دارند که بر سئوی سایت (بهینه سازی وب سایت) تاثیر می گذارند. اما سوالی که امروز در پی پاسخ دادن به آن هستیم این است که آیا بولد کردن کلمات کلمات کلیدی بر سئو تاثیر می گذارد؟ باید بگوییم که این هم یکی از مواردی است که بر سئو موثر است اما باید به این نکته دقت داشت که نقش آنچنان پر رنگ و قوی ندارد حتی تا اندازه­ای که نظر بعضی از کارشناسان بر بی تاثیر بودن آن بر بهینه سازی سایت می­ باشد.

البته از سوی دیگر باید به این نکته هم توجه کرد که بولد کردن کلمات کلیدی اگر به شکل درست و به نحوی مناسب انجام شود علاوه بر تاثیری که بر سئوی وب سایت شما می­گذارد به درک و برداشت متن به وسیله بازدید کننده نیز اثر مثبت دارد و این امر را تسهیل می­کند. چرا که کاربر ما قادر است تا با یک نگاه کلی و اجمالی بخش­های اصلی محتوای تولید شده و موضوع کلی آن را دریابد.

از لحاظ فنی و تکنیکی هنگام طراحی وب سایت (طراحی سایت) در دستورات کدنویسی HTML به دو روش می­توان کلمات کلیدی را بولد کرد که در دید ظاهری هیچ تفاوتی با هم ندارند و مقصود نویسنده که برجسته کردن بخشی از متن می­باشد را ادا می­کنند. البته کارشناسان سئو همواره تفاوتهایی را برای این دو دستور در نظر می­گیرند.

درست زمانی که راجع به تفاوت­های میان دو دستور و اختلاف نظرهای زیادی در بین کارشناسان این حوزه وجود داشت، آقای مت کاتس از مدیران بخش اسپمر گوگل با انتشار ویدیویی در این زمینه به همه این تناقضات پایان داد. 

 

www.papgroup.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر اسکلتی مسافرتی ضخیم , تانک ازت , نقاشی ساختمان , اتصالات اسپیس فریم , نایلون استخری , لینک شما در اینجا