ارتباط نام دامنه و گوگل

همانطور که در بخش های قبل گفته شد، طراحی وب سایت در کنار اصول بهینه سازی آن مهم است. به صورت کلی دامنه یکی از موارد بسیاری است که در رنکینگ سایت ها در گوگل تاثیر می گذارد. حالا می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که تاثیر دامنه بر سئو و بهینه سازی سایت در چه مواردی است و هر کدام چگونه بر این امر تاثیر می گذارد؟

سن دامنه: سن دامنه بر روی سئو سایت تاثیر دارد ولی تاثیر آن بر رنکینگ سایت خیلی خیلی کم است و تفاوت چندانی بین یک سایت نو پا و تازه کار و یک سایت چند ساله وجود ندارد.

کلمات کلیدی: استفاده از کلمات کلیدی در دامنه اصلی تاثیر گذار است ولی بر سرعت بالا آمدن وبسایت در رتبه بندی آنچنان موثر نیست و آن را زیاد تسریع نمی کند.

مالک دامنه: اگر گوگل یکی از دامنه های شخصی را به عنوان اسپمر بشناسد دیگر دامنه ها و وب سایت هایی که به نام این شخص است ممکن است با جریمه هایی رو به رو بشوند.

نام دامنه خود کلمه کلیدی باشد: شاید با خود اینگونه بیاندیشید که اگر دامنه شما دقیقا خود کلمه کلیدی باشد برایتان بسیار خوب است اما باید به شما بگوییم که نه تنها اثرات مطلوب شما را ندارد بلکه اگر این کار را بکنید گوگل این احتمال را می دهد که سایت شما از کیفیت چندانی برخوردار نیست.

پنهان کردن اطلاعات نویسنده: اگر اطلاعات وب سایت شما پنهان باشد گوگل فکر می کند که شما و وب سایتتان در حال مخفی کردن اطلاعات خود هستید و این به مذاق گوگل خوش نمی آید.

تغییر دائمی اطلاعات: در صورتی که اطلاعات نویسنده مرتبا تغییر کند یا فقط چند بار تغییر کند گوگل با خود فکر می کند که باید اطلاعات شما را پاک کند و این امر بر رتبه شما در رتبه بندی گوگل تاثیرات بد و منفی می گذارد.

کلمات کلیدی در زیر دامنه ها: استفاده از کلمات و عبارت کلیدی در زیر دامنه ها در بالا رفتن رتبه بندی وب سایت و بهینه سازی و سئو آن تاثیر بسیار مثبتی می گذارد.

 جهت مطالعه بیشتر در این زمینه و موارد دیگر به سایت پیام آوران پارسیان مراجعه کنید.

http://www.papgroup.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر اسکلتی مسافرتی ضخیم , تانک ازت , نقاشی ساختمان , اتصالات اسپیس فریم , نایلون استخری , لینک شما در اینجا